“Merks” pakāpjas uz 3. vietu attīstītāju vidū un izveido jaunu zīmolu “Merks mājas”

11.02.2021

Būvkompānija “Merks” 2020. gadā ierindojusies 3. vietā pēc pārdošanas apjoma, pārdodot dzīvokļus jaunajos projektos 24,7 miljonu eiro apmērā – liecina nekustamo īpašumu konsultāciju kompānijasColliersveiktais Rīgas un tuvās Pierīgas jauno un renovēto dzīvokļu tirgus apskats 2020. Lai stiprinātu būvkompānijas nekustamo īpašumu biznesa virziena atpazīstamību tirgū un veidotu komunikāciju, kas vērsta tieši uz dzīvokļu pircējiem, “Merks” izveidojis arī jaunu zīmolu “Merks mājas”, kas apvienos uzņēmuma attīstītos nekustamo īpašumu projektus.

Pērn uzņēmums SIA “Merks” stiprinājis pozīcijas nekustamo īpašumu darbības virzienā un palielinājis apgrozījumu. Uzņēmums sasniedzis augsto 3. vietu attīstītāju vidū pēc pārdošanas apjoma 2020. gadā, pakāpjoties no 7. vietas 2019. gadā. 2020. gadā “Merks” pārdevis dzīvokļus 24,7 miljonu eiro apjomā primāri jaunajos projektos “Merks Viesturdārzs” un “Merks Gaiļezera nami”. Šie dati balstīti uz nekustamo īpašumu konsultāciju kompānijas “Colliers” veikto “Rīgas un tuvās Pierīgas jauno un renovēto dzīvokļu tirgus apskatu 2020”, kurā apskatīti Zemesgrāmatā reģistrētie darījumi.

“Esam viens no līderiem dzīvojamo māju attīstīšanā Latvijā, priecājamies par 2020. gada labajiem rezultātiem, neskatoties uz ārējo apstākļu ietekmi. Turpmākajos gados plānojam palielināt jauno projektu pārdošanas apjomus, kā arī paplašināt savu dzīvokļu piedāvājumu, lai kļūtu par nozares līderiem. Savukārt atsevišķa zīmola izveide mūsu nekustamo īpašumu attīstības biznesa segmentam ir loģisks solis, lai nodalītu komunikāciju ar dzīvokļu pircējiem no pārējiem mūsu projektiem, kur esam ģenerāluzņēmējs” stāsta “Merks” valdes loceklis Andris Bišmeistars.

Līdz ar “Merks mājas” zīmolu izveidota arī jauna mājaslapa www.merksmajas.lv, kurā turpmāk vienkopus būs pieejama informācija par visiem uzņēmuma SIA “Merks” attīstītajiem projektiem.

“2020. gads bija izaicinošs, bet mēs spējām pielāgoties ārējiem apstākļiem, lai palielinātu mūsu dzīvokļu pārdošanas apjomus. Rezultātā esam apmierināti ar 2020. gada sasniegtajiem pārdošanas rezultātiem, mēs sasniedzām sev izvirzītos mērķus. Jauna zīmola izveide ir pamatota biznesa stratēģijas pielāgošana – vēlamies kļūt pieejamāki dzīvokļu pircēju auditorijai, veidojot personiskāku, draudzīgāku un atvērtāku komunikāciju. Zīmola izveides procesā esam arī definējuši savas nekustamo īpašumu biznesa segmenta vērtības, lai varētu turpināt attīstīt arvien labākus dzīvojamos projektus Latvijas iedzīvotājiem. Mūsu jau realizētie projekti ir kvalitātes garantija vārdos un darbos, ko apliecina arī nozares apbalvojumi,” min “Merks” nekustamo īpašumu attīstības direktors Mikus Freimanis. “Dzīvojamo māju projektos esam gan attīstītājs un būvnieks, gan pārdevējs un garantijas sniedzējs. Tas nozīmē, ka dzīvokļa iegādes procesā klientiem ir viens uzticams sadarbības partneris.”

Saite uz “Colliers” apskatu: https://www2.colliers.com/en-lv/research/residential-market-review